НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
для загальноосвітніх навчальних закладів
Всесвітня
історія.
10–11 класи.
Профільний рівень
Суспільно-гуманітарний напрям, історичний, філософський профілі
10 КЛАС (105 годин)
|
Розподіл годин за навчальними
темами
|
Назва теми, зміст навчального
матеріалу
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів
|
|
Вступ.
2 год
|
Ознайомлення учнів із завданнями
та структурою курсу. Зміст та структура підручника з предмета, інші джерела інформації
(додаткова література, електронні ресурси).
Критерії тематичного та підсумкового
(семестрового та річного) оцінювання.
Основні цінності та здобутки індустріальної
цивілізації. Людство на початку ХХ ст. Демографічний портрет.
Процес урбанізації в провідних
країнах світу.
Протистояння демократії й тоталітаризму
в економічній, політичній, ідеологічній та культурній сферах. Національні рухи.
Передумови Другої світової війни.
|
Учень/учениця:
Характеризує основні цінності та здобутки індустріальної цивілізації
Описує становище різних країн світу на початку ХХ ст.
Складає демографічний портрет людства.
Характеризує визначальні тенденції світового розвитку у перші десятиріччя.
ХХ ст.
Пояснює сутність демократії та тоталітаризму.
Аналізує протистояння демократії й тоталітаризму в економічній,
політичній, ідеологічній та культурній сферах.
Співвідносить національно-визвольні рухи в різних країнах світу.
Визначає передумови розгортання Другої світової війни.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий