ПРОГРАМА 10-11 КЛАСИ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ



НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
для загальноосвітніх навчальних закладів
Історія  України.

10–11 класи.
Профільний рівень Суспільно-гуманітарний напрям,
історичний профіль
(зі змінами відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 04.08.2014 №895)

Пояснювальна записка
Програма призначена для 10-11 класів історичного профілю загальноосвітніх навчальних закладів В її основу покладено вимоги Закону України ―Про освіту― та Державного стандарту базової і повної середньої освіти. Програми побудовано у відповідності до лінійної системи шкільної історичної освіти, яка передбачає логічне та хронологічно послідовне вивчення історії України від початку ХХ до початку ХХІ ст. Виклад вітчизняної історії здійснюється в органічній єдності із загальноєвропейською та світовою історією. Це чітко прослідковується під час висвітлення питань міжнародного життя, Першої та Другої світових воєн, сучасних інтеграційних процесів, де вчитель може результативно здійснити міжпредметні зв’язки. У програмі представлені наскрізні лінії, але немає суто прямих. Стосовно певних фактів, подій та особистостей новітньої історії України серед вчених-істориків відсутні однозначні оцінки, що відповідає реаліям демократичного суспільства. Базовий зміст історичного матеріалу викладений у формі усталеної періодизації новітньої історії України (існують й інші варіанти періодизації, які містять несуттєві розбіжності із зазначеною). Програма має вигляд таблиці. В першій колонці вміщено орієнтовний розподіл годин за темами, в другій - зміст історичного матеріалу, який включає в себе основні теми курсів. До кожної теми подано орієнтовний перелік інформаційних питань. Це - мінімум, з якого Учень/учениця повинен мати певні знання та уявлення про вітчизняну історію. Термін ―знання‖ стосується конкретних фактів, подій, персоналій, а ―уявлення‖ - загальних характеристик ідей і понять. Зазначене коло питань, з яких Учень/учениця має бути обізнаним, складають його компетенцію. Її рівень залежить від індивідуального розвитку та можливостей кожного школяра.

Комментариев нет:

Отправить комментарий