ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ 2004 РОКУ



ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                  постановою Кабінету Міністрів України
                                                                   від 14 січня 2004 р. N 24

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ

базової і повної середньої освіти

 
                         Загальна частина

    Державний стандарт  базової і повної середньої освіти (далі - Державний  стандарт)  визначає  вимоги  до  освіченості  учнів   і випускників  основної  та  старшої  школи,  гарантії  держави у її досягненні.

     Державний стандарт охоплює Базовий навчальний план,  загальну характеристику інваріантної і варіативної складових змісту базової та   повної   середньої   освіти,   державні   вимоги   до   рівня загальноосвітньої підготовки  учнів.  Виконання  вимог  Державного стандарту є обов'язковим для всіх навчальних закладів,  що надають загальну середню освіту.

     Зміст базової і повної середньої освіти створює передумови:

     для всебічного розвитку особистості і визначається на засадах загальнолюдських   та   національних   цінностей,   науковості   і систематичності  знань,  їх значущості для соціального становлення людини, гуманізації і демократизації шкільної освіти, взаємоповаги між націями і народами, світського характеру школи;

     для надання   навчанню   українознавчої   спрямованості,   що безпосередньо   забезпечується   вивченням    української    мови, української   літератури,   історії  України,  географії  України, українського мистецтва тощо;

     для індивідуалізації   та   диференціації   навчання,    його профільності    у   старшій   школі,   запровадження   особистісно орієнтованих  педагогічних  технологій,   формування   соціальної, комунікативної, комп'ютерної та інших видів компетентності учнів.

     Особлива увага  приділяється  практичній  і творчій складовим навчальної   діяльності.   У   державних    вимогах    до    рівня загальноосвітньої  підготовки  учнів зростає роль уміння здобувати інформацію з різних джерел,  засвоювати,  поповнювати та оцінювати її,  застосовувати способи пізнавальної і творчої діяльності.  Між ступенями   шкільної   освіти   забезпечується    наступність    і перспективність змісту та вимог щодо його засвоєння учнями.

Комментариев нет:

Отправить комментарий